پرسش و پاسخ
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا برای خرید از قداست رایانه، حتما باید در سایت عضو باشم؟
با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش می بایستی شماره موبایل خود را در حین تکمیل سفارش تایید نمایید
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
1 ـ به محض ثبت سفارش و پرداخت موفق کالای خریداری شده پیامک تایید برای شما ارسال می گردد
2 ـ بعدازاینکه سفارش شما تحویل پست/تیپاکس/پیک بشود پیامکی مبنی بر ارسال سفارش شما در وضعیت تکمیل شده و مرسوله در حال ارسال به مقصد می باشد برایتان ارسال می گردد.
درضمن با مراجعه به حساب کاربری درقسمت سفارش ها می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید
نحوه فعال سازی و تغییر نام سیم کارت چگونه هست؟
بطور کلی نحوه فعال سازی و تغییر نام سیم کارت به سه روش زیر می باشد.
1ـ سیم کارت دائمی همراه اول: بعد از خرید، سیم کارت و وکالت نامه تغییر نام برای خریدار ارسال می گردد.
2ـ سیم کارت اعتباری همراه اول: بعد از خرید، اکتیوکارت(کارت فعال سازی) شماره مربوطه ارسال می گردد که خریدار می بایست بهمراه کارت ملی با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی همراه اول نسبت به فعال سازی و دریافت فیزیکی سیم کارت بصورت رایگان اقدام نمایند.
3 ـ ـ سیم کارت اعتباری رایتل: بعد از خرید، سیم کات مربوطه ارسال می گردد که خریدار می بایست بهمراه کارت ملی با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی رایتل نسبت به فعال سازی وآن بصورت رایگان اقدام نمایند
مرسولاتی که از طریق پست ویاتیپاکس ارسال میگردد چه زمانی تحویل خریدار میگردد؟
قداست رایانه سفارش شما را در اولین روز کاری تحویل شرکت کالا رسان مربوطه خواهد نمود و پیامک تحویل و کد رهگیری برای مشتری ارسال می گردد.(کدرهگیری در حساب کاربری خریدار نیز قابل رویت می باشد) و زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 36 تا 72 ساعت بعداز تحویل به شرکت پست یا تیپاکس می باشد. البته این را باید در نظر بگیرید که قداست رایانه بعداز تحویل مرسوله به شرکت پست و یا تیپاکس ابزاری برای تحکیم نمودن شرکت کالا رسان برای تحویل به موقع ندارد، ممکن است بنا به دلایل غیر قابل پیش بینی(شلوغی، ایام تعطیلات، شرایط جوی، سهل انگاری شرکت مربوطه و...) مرسوله شما در بازه زمانی دیر تر به دست تان برسد، لذا پیگیری تاخیر در تحویل مرسوله می بایست توسط خریدار از شرکت کالا رسان مربوطه صورت پذیرد.
سفارش هایی که روش ارسال آن پیک می باشد چه زمانی ارسال می گردند؟
کلیه سفارش هایی که روش ارسال آن پیک(اسنپ باکس یا الوپیک) می باشد در همان روز ارسال می گردند
آیا امکان دریافت سفارش بصورت حضوری امکان دارد؟
خیر - روش های ارسال با توجه به شهر مقصد فقط یکی از روش های پست، تیپاکس و پیک موتور ی می باشد